Spotkanie biznesowe w hotelu – jak nie popełnić błędu?

Posiadasz własną firmę lub w tej, w której pracujesz odpowiadasz za organizację spotkań biznesowych? Aranżacja tego idealnego wymaga odpowiedniego miejsca, które zapewni jak najlepsze efekty.

Nasze oczekiwania

Przystępując do organizacji spotkania na pewno mamy w głowie zarys tego, jak powinno ono wyglądać. Zbieramy wszystkie informacje w jedną całość i dokonujemy wyboru. W przypadku interesów nie warto być skąpym. Liczy się tu dobre wrażenie, dlatego warto postawić na hotel o wysokim standardzie.

Położenie

Lokalizacja jest istotna, kiedy na spotkanie przyjeżdżają goście zza granicy lub miasta oddalonego o kilkaset kilometrów. Powinno zadbać o to, aby ich dotarcie do hotelu było jak najmniej problematyczne. Poza tym warto zasięgnąć opinii znajomych lub komentarzy na platformach społecznościowych zajmujących się hotelarstwem.

Standard

To ile gwiazdek hotel ma nad szyldem nie zawsze ma przełożenie na faktyczną jakość usług. Dla przykładu czterogwiazdkowy hotel za naszą wschodnią granicą niekoniecznie zaoferuje nam to samo, co jego konkurent na zachodzie.

Czego możemy się spodziewać?

Przed podjęciem ostatecznej decyzji powinniśmy koniecznie odwiedzić witrynę internetową hoteli, które bierzemy pod uwagę. Często znajdują się na nich fotografie i filmy z organizowanych wcześniej wydarzeń, co może przechylić szalę na korzyść jednego z nich. Zdarza się jednak, że hotele „koloryzują” tego typu materiały i oferta, którą widzimy na ekranie swojego monitora znacząco różni się od tej faktycznej.

Spotkanie biznesowe powinno charakteryzować się prestiżem, dlatego końcowe postanowienie o wyborze dla niego właściwego miejsca musi być maksymalnie przemyślane. Od niego zależy, jak będą postrzegać nas kontrahenci, którzy później być może chętniej będą prowadzić z nami interesy.

 

1 czerwca 2015

Tadeusz Mroziewicz - Międzynarodowy przedstawiciel handlowy

Reprezentuje swoją firmę od ponad 10 lat w wielu krajach świata. To człowiek, który mógłby utworzyć kodeks dobrej obsługi hotelowej i organizacji spotkań biznesowych.

Inni użytkownicy przeczytali również